niedziela, 22 października 2017

Persona 5 The Animation: The Day Breakers

Już dziś można obejrzeć pilota do animacji na podstawie gry Persona 5! Gra to dla mnie absolutne 10/10, więc oczywiście byłem mocno "nahajpowany" na adaptację anime. Czy odcinek pilotażowy spełnił moje oczekiwania? No, właśnie nie do końca. Opowiada on historię poboczną, zupełnie nie związaną z głównym wątkiem fabularnym gry, ale sprawdza się nie tyle jako wprowadzenie, a zajawka tego, czego będzie można oczekiwać po głównej serii anime. Laikom w temacie Persony zapewne niewiele wyjaśni, ale fani powinni się z nim zapoznać z czystej ciekawości. Scena walki mnie niespecjalnie zachwyciła choreografią czy dynamiką, ale pod względem technicznym (szczególnie, gdy następowała klimatyczna zmiana kolorystyki) wypadała nieźle, ale tylko nieźle. Nie sprostała jednak moim oczekiwaniom i liczę na poprawę w następnych odcinkach. Przyczepię się też trochę tłumaczenia (wykształcenie tłumaczeniowe nie pozwala pominąć ;)). Autor tłumaczenia ma się za fana Persony, a nie wie jakiej płci jest kot towarzyszący bohaterom (sam zresztą będący jednym z nich). Zauważyłem też kilka pomniejszych błędów, w tym niesamowicie drażniący mnie błąd w odmianie przez przypadki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany artykuł

The Enigma TNG - muzyka inspirowana Dragon Ballem

The Enigma TNG to twórca szeroko pojętej muzyki elektronicznej, którego twórczość można znaleźć na Youtube i iTunes. Jak zapewne większość...

Najpopularniejsze